Välkommen till en advents-knit along för oss som vill njuta av tiden före jul. Var med och skapa utan krav på prestation och perfekt resultat!

De som mailar ett foto på sitt slutresultat innan nyår deltar i utlottningen av en fin julklapp.

Wednesday, January 2, 2008

Änglamask

Pysseltantens Änglamask har varit vilse i cyberrymden, men nu har hon äntligen hittat hit!

(Är det fler Filurer på vift? Prova att maila mig igen! Jag får väl hitta på ett tröstpris att lotta ut bland ev. förlorade filurer! ;-))

5 comments:

Strumpstickan said...

Jag mailade två gånger så nu får det vara, men tack för en rolig kalebder och Gott Nytt År!

Katarina said...

Tack för ditt inlägg hos mig, och svar på din fråga: ja det går jättebra att du lägger ut en bild.
Jag har precis som Monica mailat dig två, om inte tre gånger men det verkar inte som mailen kommer fram.
Gott nytt år!

Eva i Halmstad said...

De har jag också, alltså mailat två eller tre gånger, men de vill sej inte, kalenderloppan finns på min blogg
http://evaihalmstad.blogspot.com/2007/12/s-var-julen-slut.html

Ha de så gott så länge,
Eva.

Stick-smurf said...
This comment has been removed by the author.
Stick-smurf said...

Jag har också mailat 2 gånger förut, första gången 30 dec andra gången igår.

Nu har jag skickat en gång till. Om inte annat finns min Filur på min blogg, kolla i arkive på 30 dec 2007.

Tack Fröken Adven för att du gjorde december till en spännande stick-fylld månad!